Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

11 Şubat 2012 Cumartesi

Anneler Mekanına Hoşgeldiniz

Merhabalar anneler, anne adayları Elif ben....

Bu bloğu yazmaya başladığımda 11.02.2012 tarihi itibariyle 5 ay 8 günlük anneyim :) aslında hala anne adayıyım öyle 5 ayda annelik hemen olmaz diyenler mutlaka vardır aranızda haklısınız da...

Bu blog bizlerin mekanı olsun. Anneler, anne adayları birbirine merak ettiklerini tecrübelerini yazsın, soru soralım cevaplayalım, güzel zaman geçirelim, güncel bilgilerden istifade edelim. Tabi ki bunun için desteğiniz paylaşımlarınız çok önemli.

Önce hamilelik öncesi ve hamilelik döneminden başlayalım, adım adım doğum, doğum sonrası(lohusalık) , bebek bakımı, bebek beslenmesi, okul çağları hepsi olsun bloğumuzda.

Blog sahibi olarak önce ben anlatayım hamilelik hikayemi sonrada sizler paylaşın hikayelerinizi; insanların hikayelerini dinlemek hep hoşuma gitmiştir. Hepimiz ayrı Dünyaya açılan birer kapıyız.

Yeni yılın ilk günlerinde hamile olduğumu öğrendim.Daha çok yeniydi herşey ama bulantılarım başladı. Önceleri sabahları oluyordu bulantım sonra gittikçe arttı. Ben hamilelikte uyku olur diyenlere inat olan uykularımda kaçtı çok az uyurdum. 2,5 aylıkken tavan yaptı bulantılarım 3 aydan sonrada yavaş yavaş azaldı. Annem yanımda değildi o günlerde ben hem ağlar hem düşünürdüm ''anne olmak mı daha güzel insanın annesinin olması mı'' diye. Sağolsun kayınvalidem yanımdaydı o günlerde. Tam oh rahata erdim derken diş ağrılarım başladı. Allah düşmanıma bile vermesin diş ağrısını. Çelik yelekle diş filmi çektirdim. Kanal tedavisi yapıldı. Bu arada çok şükür miniğim gayet sağlıklıydı herşey onun açısından güzel gidiyordu. Sonrası yaza sıcaklara geldiği için aykalarımda müthiş bi ateş olurdu hep suyun içindeydi ayaklarım. Vee sonra müthiş hamilelik sonu annelik başlangıcı doğum günü geldi. Planlı sezaryen istedim, doktorum Zekai Tahir Burak Hastanesinde calışıyordu. Herşey güzeldi epidural sezaryenle 3360 gr agırlığında 50 cm boyunda Asya mı aldım kucağıma... Daha anlatacak çook şey var konular açıldıkça ben anlatırım sizler anlatırsınız böyle böyle yaşar bloğumuz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder